wtorek, 11 sierpnia 2015

Powracam!

Hej!
Tak, to ja. Zachciało mi się pisać. Teraz.

A tak na serio, to zmotywowała mnie Natalia z bloga http://nie-ma-smutku.blogspot.com/ ;) Wygrałaś. Nawet nie musiałaś za dużo robić, a zmobilizowałaś mnie do pisania. 

I swoją drogą, to Natalia zasługuje na dużo więcej obserwacji, wyświetleń, i komentarzy, niż ja. Jest systematyczna, ma świetnego bloga, świetny styl pisania, dodaje dużo zdjęć. No i jest Potterhead :D Tak, tak, Potterhead są więcej warci niż mugole :,D ! Ja również dołączyłam do tego jakże WSPANIAŁEGO fandomu, i jestem bardzo zadowolona ;) W najbliższym czasie zamierzam zrobić Harry Potter TAG. 


Cóż, wakacje zakończą się za 22 dni... Tak, to bardzo dużo czasu, biorąc pod uwagę, że postanowiłam zrobić jeszcze kilka rzeczy:

1. Wykąpać się w jeziorze.
2. Iść na basen.
3. Nauczyć się DOBRZE jeździć na rolkach ( już tylko skręcanie :D).
4. Zorganizować Olimpiadę Podwórkową ( z mojej strony nic się nie dowiecie na ten temat, może Zuza z historie-zuzy.blogspot.com zdradzi coś więcej, ale wątpię) .
5. Nauczyć się robić gofry.
6. Spotkać się z koleżankami z klasy.
7. Przeczytać po raz DRUGI całą serię o Harrym Potterze.
8. Pouczyć się z gramatyki i innych rzeczy.

Wiem, że to ostatnie brzmi, jakby było coś ze mną nie tak, ( UCZYĆ SIĘ W WAKACJE???!!!) ale nie chcę się bardzo wymęczać w roku szkolnym, więc zaczynając uczyć się w wakacje, odejmę sobie pracy :)

Uprzedzam Was - systematyczność nie jest moją mocną stroną, więc nie liczcie na regularne posty :D

Pozdrawiam!
Zuzu

7 komentarzy:

  1. Mówiłam, że cię zmotywuję! :D Choć nie myślałam, że pójdzie tak łatwo. :p Ja systematyczna? Dobre sobie, choć się staram. ^^ Dzięki za miłe słowa i popieram potterheads są więcej warci niż mugole. ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. No to dobrze ;) Kamień spadł mi z serca xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny post, a co do nauki to jeżeli ktoś ma chęć i czas to czemu nie? Dobrze myślisz:)
    Bardzo proszę o poklikanie w linki u mnie w poście,bardzo mi na tym zależy. Jeżeli poklikasz napisz,a ja się odwdzięczę. :)

    http://martynencjatestuje.blogspot.com/2015/08/wishlist-dresslink.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeśli miałabyś czas zapraszam na lekturę postową na moim blogu (hehe, fajnie to brzmi). Przy odrobinie szczęścia, dobiłam stu postów!
    A ten pościk cię chyba zainteresuje:

    -- http://world-chinese-rat.blogspot.com/2015/08/sprawy-osobiste-dziwnego-swiata_15.html --.

    Mogłabyś może wyrazić swoje zdanie na temat zawarty w poście (dwa nowe działy, a szczególnie seria, która powstała 21 lipca)? Z góry dziękuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny post, zajrzałam na tego bloga :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wpadam tu dość późno, ale wciąż brak mi czasu. Twoja lista jest świetna! Też muszę douczyć się jazdy na rolkach.
    Zrobiłaś mi ochotę na gofra.. :D

    Ps. Nominowałam Cię do LBA.
    Więcej informacj znajdziesz tutaj
    http://przepraszam-ze-kocham.blogspot.com/2015/08/liebster-blog-award-2.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne miałaś plany :)

    http://zyjewmoimwlasnymswiecie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń