poniedziałek, 31 sierpnia 2015

Nudy

Hej!
Rok szkolny zacznie się jutro.
Nie mówmy o tym.

Niestety, ale na razie nie będę pisać na blogu.
W zasadzie to nie zamierzam pisać w ogóle. Jestem jedną z tych osób, które raczej nie zabawią się w bloga, rysowanie i inne "zainteresowania"  dłużej niż miesiąc. Blog, rzeczywiście, znudził mi się dość szybko. 

W mojej opinii pisanie bloga na siłę nie ma sensu. Poza tym, chcę się zająć nauką i ogólnie życiem związanym ze światem, bez zmartwień o kawałek internetu zwany ZUZIOLANDIĄ.

Ostatnimi czasy moją ulubioną rozrywką stało się czytanie blogów o Harrym Potterze.
Takich blogów ( Drapple XD  Draco/Jabłko):

Zatem żegna Was Zuzia, dziewczyna, która zaczęła pisać bloga z nudów i skończyła go pisać z tego samego powodu. Blogowanie nie jest dla mnie.

Pozdrawiam!

Podpisano:
Zuźka,
Zuza,
Zuzia,
~Zuzik
~Zuzu

PS. To wszystkie podpisy, których używałam :D


6 komentarzy:

  1. No to żegnam i życzę udanego roku szkolnego ♥

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo szkoda, że opuszczasz bloga, ale może tak od razu go nie zawieszaj, może jeszcze to przemyśl... Może musisz co do tej decyzji nabrać pewności... Twoi czytelnicy z pewnością będą Cię mile wspominać, w tym i ja :)

    Trzymaj się :) pozdrawiam z Dziwnego Świata :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiem, czy jeszcze kiedyś to odczytasz...
    Wielka szkoda, że nie odnajdujesz siebie w blogowaniu, ale wiesz, co Ci powiem? Że nie każdy się do wszystkiego nadaje. Wiem, że to smutny wniosek ;( Trochę szkoda tych wszystkich ludzi, którym podobał się Twój blog. Z tego też widzę, że odłączyłaś się od Blogosfery, bo również zaprzestałaś obserwacji. Być może musisz odnaleźć siebie w innych pasjach, i oby takie by Ci się trafiły. Twoje komentarze na moim blogu zachowam, bo dają mi mimo wszystko motywację, której potrzebuje każdy bloger.
    Bardzo Ci za nie dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odczytałam :) Wciąż tu zaglądam. Jednak jest coś, co powoduje, że muszę tu zerknąć. Dziękuję Ci za ten komentarz. Naprawdę dziękuję :)

      Usuń
  4. Siemaa, sama prowadze takiego bloga o tematyce potterowskiej i zapraszam do siebie. A czytałaś już Diabelską wpadkę. Polecam i gwarantuje, że uśmiejesz się do łez ;D

    z-swiata-magii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Siemaa, sama prowadze takiego bloga o tematyce potterowskiej i zapraszam do siebie. A czytałaś już Diabelską wpadkę. Polecam i gwarantuje, że uśmiejesz się do łez ;D

    z-swiata-magii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń