piątek, 24 lipca 2015

Po długiej przerwie

Hej!
Ostatni porządny post pojawił się miesiąc temu. Pojawiły się nawet pytania, czy to koniec z blogiem. Otóż...
NIE!

Nie zamierzam usuwać bloga, ale długie przerwy (miesiąc, może pół roku) są jak najbardziej prawdopodobne. Na szóstą klasę mam ambitne plany. Zresztą, im człowiek starszy, tym więcej od niego oczekują, więc wiem, że będę miała wiele obowiązków. 

I jeszcze jedna sprawa. Pisanie bloga NIE daje mi radości, satysfakcji. Niczego, co dawałoby powód, aby pisać. Na pewno tu wrócę :). Jednak po porostu szybko się nudzę. Bloga mam już pół roku i wydaje mi się on... NUDNY.

Przepraszam osoby, które lubią go czytać, ale przerwy będą, i to znaczne. Ale mogę robić posty typowo ze zdjęciami, bo fotografia jest czymś co lubię i chcę się tym dzielić. Pisanie zresztą też. Ale do pisania potrzeba weny, a wena to już inna sprawa....

Pozdrawiam!

~Zuzu
PS Jestem Potterhead!

4 komentarze:

  1. A może blog taki Ci się wydaje, bo po prostu potrzeba w nim zmian wyglądu? No wiesz... bardziej wymowny szablon i może jakieś gadżety... Oczywiście, to, jak blog wygląda jest Twoją sprawą, ale może potrzebujesz w nim jakiejś zmiany? Może dodanie listy ulubionych blogów, a może jakieś strony? Możliwości na szablony jest mnóstwo, wystarczy mieć wyobraźnię i wenę ;)
    Strony (czasami zwane kategoriami) pisze się podobnie jak posty.
    Aby taką stronę dodać na bloga, po napisaniu trzeba ją opublikować (to zależy od tego, czy będzie się wyświetlała), następnie skopiować URL tej strony (trzeba przy ,,okienku" strony kliknąć przycisk ,,Wyświetl"), następnie wejść w układ, dodać gadżet ,,Strony", a potem dodać stronę do wyświetlenia, nadać jej nazwę i... zapisać. Można oczywiście dodać tyle, ile się chce, zależy o czym chcemy, żeby była. Strony można komentować tak samo jak posty, a przykład, jak może wyglądać taka strona znajdziesz na blogu -- http://anime-to-styl-zycia.blogspot.com/--.
    Strony owe można znaleźć pod zachęcającym napisem ,,Rzuć na to okiem" ^.^

    Mam nadzieję, że chociaż trochę pomogłam, i zapraszam do siebie w chwili wolnej ^.^

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda. :c Bardzo lubię czytać to co piszesz. :( koleżanka wyżej napisała, że może potrzeba zmiany wyglądu bloga, ale myśle, że zmiana szablonu nie przyniesie weny, a przynajmniej mi nigdy nie przynosiło. :( No cóż: weny życzę! Ja cię jeszcze zmobilizuję do pisania, oj zobaczysz. :D

    W wolnej chwili zapraszam do mnie: nie-ma-smutku.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że rzadko będziesz coś dodawać, ale masz rację, blogowanie ma sprawiać przyjemność, a nie być przykrym obowiązkiem. To Ty decydujesz, co i kiedy piszesz, ja mogę Ci tylko powiedzieć, że czekam, aż napłynie Ci duużo nowej energii i ochoty do pisania tutaj! ;)
    http://sloiczeknutelli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Hmm, no cóż, może podczas tych przerw nabierzesz chęci do pisania i ogólnie zatęsknisz :D
    Tak czy inaczej, życzę wszystkiego dobrego :)
    Zapraszam! zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń