piątek, 12 czerwca 2015

Zmiany

Hej!
Tak, to ja. Wyszłam z wprawy. Zaraz zasnę. Ech, nieważne. Weekend będzie MEGA SZALONY. Jutro na 11:00 urodziny koleżanki, na 14:00 festyn szkolny ( ja przychodzę na 12:30, bo pomagam w przygotowaniach), o 17:00 na lody, o 20:00 wieczór filmowy, rano na 11:30 do kościoła, a na 13:00 kolejne urodziny. 

Wystawienie ocen już było. I...
5.0, zachowanie wzorowe!!! WOW. Jestem w ogromnym szoku!
Oczywiście, bardzo się cieszę! Nie mogę się doczekać wakacji, ale będę tęsknić za klasą i niektórymi nauczycielami. Jednak we wrześniu wrócę z nowym zapałem, a puki co - idę spać.

Usunęłam z obserwowanych blogi osób, które nie komentują moich postów albo zwyczajnie przestały pisać. Obserwuję tylko 13 blogów, zatem teraz blogowanie znów stanie się przyjemnością, a nie obowiązkiem ;)

POZDRAWIAM!!!


Zuzia

6 komentarzy:

  1. Nie zasypiaj :D Pracowity weekend, ale bardzo przyjemny :)
    Zapraszam! zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie też czeka kolejny dzień wystawiania ocen. Również nie mogę się doczekać wakacji. Przepraszam, jeśli nie komentowałabym teraz, ale sama rozumiesz... Ja mam koniec roku w sobotę 27 czerwca.

    OdpowiedzUsuń
  3. Rzeczywiście szalony dzień! Nie wiem, czy ja bym się wyrobiła, gdybym miała tyle na głowie. (:
    u mnie wystawianie ocen jest dopiero we wtorek, a zakończenie roku 26.06, także jeszcze muszę się przyłożyć.
    Gratuluję średniej i zachowania, ponieważ są naprawdę dobre. Trzymaj tak dalej! c;

    Pozdrawiam ♥
    przepraszam-ze-kocham.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. No to nie możesz na nudę narzekać :) Fajne takie weekendy, lubię mieć tak dużo miłych rzeczy zaplanowanych, trochę Ci zazdroszczę, bo u mnie ostatnimi czasy mało się dzieje. Gratuluję średniej! I dużo zasłużonego odpoczynku na wakacjach życzę :) Chyba też muszę porobić takie "czystki" w obserwowanych, bo tak dodaję i dodaję, że już pogubiłam się w tych blogach :D
    http://sloiczeknutelli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawa organizacja czasu .. hehe ;)
    Nominowałam cię do LBA .. Więcej informacji tutaj https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=1381499245490548&id=1378058282501311
    Pozdrawiam cieplutko !!

    OdpowiedzUsuń