poniedziałek, 22 czerwca 2015

Liebster Blog Award i takie tam inne

Hej!
Bardzo przepraszam za DŁUGĄ przerwę w porządnych postach, ale szkoła i inne sprawy spowodowały, że blog po prostu zostawiłam. Po drugie to nawet nie chciało mi się tu pisać. Jednak zostawmy temat niepisania. Zostałam nominowana do Liebster  Blog Award , czyli LBA. Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za dobrze wykonaną robotę. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował. Zaczynamy! Zostałam nominowana przez http://www.boograniczanastylkoumysl.blogspot.com/. Bardzo dziękuję za nominację!


1.  Początki blogowania - jak je wspominasz?
Hah, miałam wtedy 9 lat i prowadziłam bloga o MovieStar Planet :D . W ogóle nie wiedziałam, że na popularność bloga trzeba zapracować, dlatego też byłam zawiedziona, że nie miałam żadnych komentarzy :D .

2. Skąd pomysł na taką nazwę bloga?
Tak po prostu. Zuziolandia została wymyślona spontanicznie.

3. Czy ktoś pomagał Ci w wyglądzie bloga? Jeśli nie, opowiedz o tym jak go tworzyłeś.
Sama tworzyłam wygląd. Nagłówek wykonałam z pomocą strony picmonkey.com, którą serdecznie Wam polecam. Trochę pobawiłam się opcjami bloggera i wyszło takie cuś jakie widzicie :D .

4.  Co motywuje Cię do pisania postów?
Niestety, sama muszę się zmotywować. Inaczej, po prostu nie piszę.


5. Masz jakiś autorytet?
Jeżeli chodzi o blogowanie - raczej nie.

6. Czy Twoim zdaniem wiek ma wpływ na odpowiedzialność?
Nie.

7. Co jest Twoją inspiracją? 
Codzienność.

8. Co jest ważniejsze - uroda, czy intelekt?
Intelekt :D

9. Jak myślisz, co daje nam najwięcej szczęścia w życiu, a co jest niesprawiedliwe? Uzasadnij.
Uważam, że bardzo dużo szczęścia daje fakt, że osoby, na których nam zależy (np. rodzina) również nas kocha i docenia. Jednak każdemu szczęście daje co innego, to zależy od człowieka. Natomiast za niesprawiedliwość uznaję płacenie za błędy innych.

10. Jaka jest najzabawniejsza rzecz, w jaką wierzyłaś w dzieciństwie?
Myślałam, że ludzie w Egipcie mieszkają  w piramidach :D

11. Masz jakieś ulubione cytaty, życiowe motto?
Tak. Zawsze jest dobrze :D Sama wymyśliłam!


Ja nominuję:


Oto pytania dla nominowanych:
1. Jak długo prowadzisz bloga?
2. Czy długo zastanawiałaś się nad założeniem bloga, czy była to raczej spontaniczna decyzja?
3. Twoim zdaniem - jaki wiek jest dobry na prowadzenie bloga? Uzasadnij.
4. Czy blogowanie zmieniło coś w Tobie?
5. Czy wzorujesz się na kimś ( nie chodzi o bloga, ogólnie)?
6.  Warto ryzykować?
7. Jakie masz plany na wakacje?
8. Masz samsung'a czy iPhone'a?
9. Czy żałujesz, że założyłaś bloga?
10. Co sądzisz o Carpe Diem ( Chwytaj Dzień)?
11. Oceń swoje życie w skali od 1 do 5. Uzasadnij wybór.


Bardzo dziękuję za przeczytanie posta. Pozdrawiam!
Zuzu :D
PS Zdjęcia zrobiłam w pobliżu mojej działki. Naprawdę piękne miejsca :)

17 komentarzy:

  1. haha mój pierwszy blog na blogspot też był o tej grze
    Pozdrawiam,Madda
    Blog Maddy -> klik

    OdpowiedzUsuń
  2. Wielkie dzięki za nominację! Ale jeśli nie masz nic przeciwko, to połączę to z Q&A, które planuję w ciągu najbliższych dni na blogu, okej? :) Super odpowiedzi!
    http://sloiczeknutelli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że możesz połączyć z Q&A ;)

      Usuń
  3. Dzięki za nominacje :) Postaram się w najbliższym czasie napisać post i odpowiedzieć na twoje pytania. Pozdrawiam Zuza :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za nominację! (:
    W najbliższym czasie napiszę posta z odpowiedziami na Twoje pytania. Muszę się jeszcze zastanowić, kogo ja nominuję. c;

    Pozdrawiam ♥
    przepraszam-ze-kocham.blogspot.com

    ↑Tymczasem inna notka.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za nominację :) w najbliższym czasie odpowiem na pytania

    http://zyjewmoimwlasnymswiecie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Haha najlepiej opisałaś swoje początki :D
    Dziękuję bardzo za nominację, ale nie odpowiadam już na LBA. Jest to coś dla nowych blogerów i robiłam to jak byłam z 2 miesiące na blogu, teraz już nie. Mimo to, jest mi bardzo miło :)
    Zapraszam! zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe odpowiedzi! :)

    Zapraszam na nowy post z pomysłami na udane wakacje! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    alexandrak-blog.blogspot.com KLIK!



    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna ta zabawa, choć sama nie lubię w takich uczestniczyć :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥buziaki ! :*

    OdpowiedzUsuń
  9. świetna zabawa, czekam na nowy post :D
    ___________________________
    Zapraszam na mojego bloga - klik!

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne odpowiedzi, 10 najlepsza :D dziękuję za nominację ♥

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję za nominowanie mnie, i zapraszam na post o piratach... ;) Liczę na komentarz ;*

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny post, ciekawe odpowiedzi! :)

    http://zpamietnikakoniarza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawy post i fajne odpowiedzi :-)
    crazyteoparislife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluje nominacji :D
    Bardzo fajne motto :3

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń