niedziela, 24 maja 2015

Taki oglądacz i nieogar - co pokazuje koniec roku szkolenego

Hej!
Znowu taki dziwny post.
Rozmarzona.
Nieogarnięta. 
Szczęśliwa.
Rozbawiona.

Taka jestem teraz. Dlaczego? Nie wiem. Codziennie myślę o tym jak to będzie fajnie, kiedy nastąpi to, to i to. Mało tego! Ciągle o tym gadam. Zastanawiam się czy moja paplanina ma sens... Dobra zostawmy ten temat :D .

No i właśnie. Mam tyle czasu, a piszę po nocach. Ale to dopiero przedsmak tego, co będzie w wrześniu - konkurs przedmiotowy. To takie ważne, wspaniałe, wielkie. Jak będę laureatką, to zmienię wygląd bloga. Na taki profesjonalny.

Zapewne we wrześniu będzie mało postów. W październiku, listopadzie też. Najprawdopodobniej grudzień da chwilę wytchnienia. A potem styczeń... Wówczas rocznikowo będę miała trzynaście lat... Jak ten czas szybko leci... 

Zauważyłam też, że wiele bloggerek robi posty o dzieciństwie, jakie to ono było wspaniałe. Natomiast ja nie wyrwałam się z niego w żadnym stopniu. Myślę też, że prędko to nie nastąpi. To chyba dobrze. Moje rówieśniczki mają inne zainteresowania, zajęcia, sposób spędzania czasu wolnego, a nawet organizację i styl życia. Taki bardziej przybliżony do nastolatek.

Ja się wyróżniam :D , to dobrze, bo dzięki temu jestem na wyjątkowym miejscu w klasie, szkole. Takim MOIM, niczyim innym. Wspaniałym. 

Jakie refleksje... Jednak w rzeczywistości nie myślę o poważnych rzeczach. Moje plany na gimnazjum są tak sprecyzowane, że aż wcale. Zamierzam zgłosić się do wszystkich, które przypadną mi do gustu, a wyboru dokonać potem. 

Nie zdarza mi się myśleć poważnie. Wszystko traktuję tak... na luzie. Moje nerwy są rzadkością. Żyję spontanicznie, nie planuję. W styczniu przez tydzień prowadziłam kalendarz... To byłnajgorszy tydzień mojego życia. Tak robiłam, że prawie się zarobiłam :D

Żyj spontanicznie, spełniaj marzenia, a będzie OK :D



A tak swoją drogą, to dzisiaj przewróciłam się na rolkach i mam prawdziwy BÓL DUPY :D Haha!


Pozdrawiam!
~Zuzu

14 komentarzy:

  1. Wspaniale czyta się Twoje posty :)
    Super blog ;)
    Zapraszam do mnie, a jeśli Ci się spodoba zapraszam do obserwacji :*

    http://nastriala.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniały blog! :o :*

    zapraszam na mój:
    http://chaneluv.blogspot.com/
    za każdy kom odwdzięczam się bo dopiero zaczynam! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ehhh, 13 lat, kiedy to było... 2012 rok :) Następny mój rocznikowy wiek to 17, starość nie radość :D I bardzo dobrze, że nie śpieszysz się z dorastaniem, dzieciństwo ma się tylko jedno, dorosłość kusi, bo wydaje się taka fajna, niedostępna, a kiedy się naprawdę zbliża, to żałuje się, że nie można powrócić na chwilkę do beztroski lat szczenięcych ;) Nie ma co przyspieszać wszystkiego na siłę, dużo dziewczyn ostatnimi czasy tak robi, na siłę chcą być "dojrzałe", imponuje im to, a potem zbyt szybko wchodzą w dorosłość w wielu aspektach i wychodzi to im na złe :D
    http://sloiczeknutelli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam rocznikowo 14 lat i też nie śpieszę się z "dorosłością" :)
    Obserwuję ♥

    http://lentille-s.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne podejście do życia ;) no i współczuję tego bólu dupy, mam nadzieję, że maść pomoże :D
    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna notatka :* wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawie wszystko opisujesz :) ciesze sie,że jesteś szcześliwa ;) każdy powinien być,ale różnie to bywa..

    mackenziexox.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się twój styl pisania jest taki luźny i fajny :D
    Na prawdę cieszę się że nie spieszy ci się do dorosłości,ostatnio coraz rzadziej spotyka się takie dziewczyny :/

    milka-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Lovely post!
    May be you'd like to follow each other? Let me know!

    Maggie from
    http://secretpassageinthebilberrypay.blogspot.ru/2015/05/botanical-garden-part-one.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja mam 14 lat ale i tak w głębi duszy jestem dzieckiem i nie zamierzam tego zmieniać ;) Fajne masz podejście, w sumie podobne do mojego, na luzie, spontanicznie i bez stresu, tak się powinno żyć ;D
    Obserwuję, bo ciekawie piszesz ^^
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Baaaardzo fajny post i super blog:)
    Miło się czyta:)

    Zapraszam do mnie:
    http://julia-iggy.blogspot.com/
    I bardzo proszę o poklikanie w linki z ostatniego posta jeśli będziesz miała chwilkę czasu:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Szkoła nie daje wytchnienia, co? :/
    Dobrze, że jesteś inna niż rówieśnicy, chociaż troszkę. Jak by nudno było, gdyby wszyscy byli tacy sami.. :)
    Zapraszam! zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam nadzeje ze bedziesz ta laureatka :)
    A u mnie malutki konkursik :)
    http://official-patty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Dobrze że nie jesteś taka jak inne. Każdy powinien odróżniać się od reszty :)
    Będe trzymać kciuki we wrześniu .

    http://zyjewmoimwlasnymswiecie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń