niedziela, 17 maja 2015

Moje wypociny o tym co działo się kiedy nic nie pisałam :D Będzie pozytywnie :D

Hej!

Ostatnio nic nie pisałam. Wiecie - koniec roku szkolnego. Trzeba się wysilić i podciągnąć oceny.
Piękna pogoda. Rolki. Sen po 6-7 godzin. Wycieczka szkolna. Konkurs literacki.

Tak, to powody mojej nieobecności. Ostatnie dni były wspaniałe! Ogólnie to wycieczka szkolna ( o której napiszę w kolejnym poście) pokazała mi granice wytrzymałości ludzkiej. I to, że można zasnąć na ciekawym przedstawieniu w teatrze muzycznym :D . Ale o tym w następnym poście. O wycieczce. Tak, a we wtorek test kompetencji, o którym dowiedziałam się dziś ( niedziela). Nie skomentuję tego :D . Oj, chyba moje wypowiedzi w tym poście nie są zbyt złożone ;) . 

Dzisiaj ogarnęłam bloga. Jutro nauka. Jestem na dobrej drodze do upragnionego celu - OGARNIĘCIA :D . Do upragnionego dnia zostało natomiast tylko 41 dni ( WAKACJE ). Chociaż... Czy to takie upragnione... Polski.... Głupawka na polskim... Oj, nie taki upragniony. Aczkolwiek w przyszłym roku szkolnym czeka mnie konkurs przedmiotowy z języka polskiego. Jak wiadomo - apetyt rośnie w miarę jedzenia. A tegoroczne dobre wyniki z tego przedmiotu - powiększyły moje marzenia o zostaniu laureatką :D. No i oczywiście przesympatyczna nauczycielka, której doskonałość odkryłam dopiero w tym roku ( hah, jak to brzmi :D ). Ale naprawdę jest super - pod każdym względem :) .

I pozdrawiam moją kochaną mamę, która na pewno czyta cały post :D 

To tyle z moich wypocin. Nie wiem, czy wiele osób to przeczyta, ale mam nadzieję, że nie jest tak tragicznie ;). Pisząc posta nabrałam dobrego humoru :D Kocham tego bloga, choć czasem mnie wkurza - jak wszystko :D Życie jest piękne!


Pozdrawiam!
~Zuzu
PS Zmieniłam podpis - na moją "ksywkę szkolną" :D .

16 komentarzy:

  1. Ważne, że już masz więcej czasu dla bloga. :)
    Czekam na post o wycieczce!


    ✿http://aaleksm.blogspot.com/✿- kliik!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gimnazjum i konkursy przedmiotowe... Pamiętam te czasy <3 A co do polskiego, to ja bez żadnego przygotowywania brałam udział i wyniki były bdb, także spokojnie!

    www.sarahfrompl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. No to fajnie ! :)
    Więcej czasu będzie,więc wiecej postów :)
    Bardzo proszę o poklikanie w linki u mnie w poście,bardzo mi na tym zależy. Jeżeli poklikasz napisz,a ja się odwdzięczę czymkolwiek chcesz :)

    http://martynencjatestuje.blogspot.com/2015/05/favorite-items-collage.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Czytając Twojego bloga od razu da się zauważyć, że umiesz pisać. Taka zdolność jest bardzo pożądana przeze mnie na blogach. Komentuje ten przesympatyczny wpis z jeszcze większą radością widząc w opisie że masz 12 lat, a piszesz fajniej niż niejedna "dorosła" blogerka.
    "przesympatyczny" to słowo mi sie cały czas ciśnie na usta po przeczytaniu tego posta. :)
    pozdrawiam serdecznie:)

    http://jak-wloczykij.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajnie, że będziesz miała więcej czasu. Mam nadzieję, że teraz posty będą pojawiać się częściej :) wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja bardzo lubie swoja pania od polskiego xd
    Nowa nazwa i cały moj zakatek !
    http://official-patty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Moja siostra też jutro pisze ten test :D
    Tak trzymaj! Pozytywne nastawienie jest najważniejsze! ♥

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też bardzo lubię swoją panią od polskiego :)
    I bardzo lubię j. polski :D
    Cudowny blog.

    http://delightlifee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Osobiście lubię polski i moją polonistkę, ale mimo wszystko wciąż czekam na wakacje. Ciekawy post, miło się czyta. Pozdrawiam :)

    my-magic-forest.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. No i dobrze, że miło płynie Ci czas :) Też mam podobne myśli, z jednej strony chcę już wakacji, z drugiej opuszczam mury szkoły, w której byłam 9 lat, niby fajnie, coś nowego, ale ciężko tak na poważnie zamykać taki rozdział w swoim życiu, który w zasadzie trwał przez znaczną jego większość... ;) Czekam na post o wycieczce :)
    http://sloiczeknutelli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Lovely and great, dear, thank you for visiting my blog. Pls, keep in touch, dear.

    http://mylovelyfashionbih.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Też lubię Polski i moją nauczycielke, która jest moją wychowawczynią :D Czekam na post o wycieczce :D http://suzeers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Dobrze, że jesteś na dobrej drodze haha :)
    Też mam taką ksywkę! :D
    Zapraszam! zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. O co chodzi z tym teatrem muzycznym ?? Czekam na tego posta ;3

    http://sisters-of-the-case.blogspot.com/2015/05/nie-gadaj-tylko-dziaaj.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny cytat na obrazku ;) Pozdrawiam http://liveindifferentworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Rozumiem powody Twojego nie pisania, bo sama mam podobne.
    Trzymam kciuki za Ciebie i konkurs przyszłym roku. Myślę, że masz szanse zostać laureatką, ponieważ piszesz świetne posty i po nich widać, że jesteś dobra z polskiego. ♡

    Pozdrawiam ♥
    przepraszam-ze-kocham.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń